כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אשת השיווק למאי 2010: מירב ספקטורובסקי, מנהלת השיווק ב"הפועלים"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
01.06.2010
/ 10:24

מירב ספקטורובסקי, מנהלת אגף השיווק, האסטרטגיה והשירות של בנק הפועלים נבחרה לאשת השיווק למאי 2010.

 

חברי הוועדה הבוחרת של איגוד השיווק הישראלי, נימקו את בחירתם בספקטורובסקי בכך שהובילה את המהלך לחינוך פיננסי של לקוחות הבנק, בין היתר על-ידי החזרת קמפיין דן חסכן המיתולוגי.

 

ספקטורובסקי עובדת בבנק שבע שנים וחצי, מתוכם שנתיים בתפקידה הנוכחי. קודם לכן הייתה ממונה על מערך השירות ומנהלת מחלקת השירות של הבנק.

 

 

מירב אשת השיווק מאי 2010

ספקטורובסקי (צילום: סיוון פרג')

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר