כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מקרני הדמיה ומסכי תצוגה באולם הקונספט החדש של חרש

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
01.06.2010
/ 10:15

רשת הקרמיקה חרש החלה בקמפיין שיווקי מקיף, הכולל מיתוג מחדש של הלוגו ואולמות התצוגה ופרסום במדיומים שונים.

 

הסלוגן המלווה את הקמפיין הוא "אין סוף עיצובים, עצה טובה אחת". הושקעו בו 2.7 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום סיגאווי&סיגאווי.

 

הלוגו החדש (ראו מסגרת) עוצב במקביל להשקעה באולם קונספט חדשני ברחוב הלח"י בבני ברק, בשווי של 3.5 מיליון שקל. האולם המדובר מתווסף לעשרת אולמות התצוגה אותם מפעילה החברה, תחת קונספט "הבית של חרש".

 

האולם מדמה חלל מגורים לכל דבר, החל משער הכניסה ותיבת הדואר ועד לפרטים הקטנים בחדרי הבית. בכל אחד מהם מוצגים מוצרי החברה. אולם הקונספט הותאם לקהל פרטי ועסקי כאחד.

 

בנוסף הותקנו חידושים טכנולוגיים, בדמותם של מקרני הדמיה המציגים את מגוון אפשרויות החיפוי, ומסכי תצוגה בהם ניתן להתאים מוצרים לחלל המעוצב.

 

 

 

חווית קנייה, גם בקרב קהלים חדשים

 

המשנה למנכ"ל חרש, גד אויזרט, ציין כי החברה יצאה במהלך השיווקי " מתוך רצון ומטרה לחדד את האני מאמין בארגון השם דגש על השירות, התמיכה, חווית הקנייה והיתרון האנושי, שסביב תהליך הקנייה מעבר לעיצוב.

 

"מהלך המיתוג המחודש בא לחזק מהלכים שיווקיים שהחלו לאחרונה כשהמטרה היא לייצר רעננות וחדשנות ולהדגיש את ערכי המותג ולהטמיעם בקרב קהלים חדשים. הקמת אולם הקונספט החדש מבטאת את חזון החברה בחתירה מתמדת לעיצוב וחדשנות בחוויית הקניה ללקוח".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר