כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"מועדון ארוחת הבוקר" של סופר פארם נפתח

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
01.06.2010
/ 10:03

רשת סופר פארם פתחה השבוע במשחק אינטראקטיבי בפייסבוק, שבבסיסו תחום הבריאות וארוחת הבוקר ככלי לשמירה על הבריאות.

 

המהלך השיווקי מגיע בעקבות השקת סדרת מוצרי התזונה הבריאה של מותג LIFE, בשם WELLNESS. שמו של הקמפיין: מועדון ארוחת הבוקר.

 

בשורה התחתונה, יוכלו המשתתפים במשחק לזכות בארוחת בוקר יחד עם תשעה חברים נוספים. בדף הפייסבוק של הרשת מוזמנים הגולשים לפתוח קבוצה ולצרף אליהם תשעה חברים נוספים.

 

מרגע גיבוש הקבוצה, יקבל כל חבר מדי יום ובמשך עשרה ימים שאלת טריוויה הנוגעת לבריאות, ויתבקש להשיב עליה בזמן הקצר ביותר.

 

הקבוצה שתענה נכונה על כמה שיותר שאלות, תזכה בארוחת בוקר בשווי של כ-1,000 שקל, במסעדה בסמוך למקום המגורים של הזוכים.

 

המועד האחרון ליצירת קבוצות הוא 10 ביוני. 11 יום לאחר מכן יוכרזו הקבוצות הזוכות. הזוכים במקום השני יקבלו ערכת מוצרים מסדרת התזונה החדשה של לייף, בשווי 500 שקלים.

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר