כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מי תקע עץ אקונומיקה בחוף הסטודנטים בחיפה?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
31.05.2010
/ 15:03

קמפיינים חברתיים, כמו זה של תרופות לעם שפורסם כאן היום, אוהבים לעשות "השאלות" מענף השיווק וה-BTL, לצורך העברת המסר.

 

הקמפיין התורן בהקשר זה שייך לקבוצה בת 15 אנשים – מעצבים, קופירייטרים ואנשי ארט – שחרטו על דגלם טיפול במצבם הקשה של חופי ישראל. רובם ככולם משתייכים למשרד הפרסום ירקוני שבחיפה.

 

הקבוצה הקימה מיצג ששמו "חוף טוב – הכל טוב", על חוף הסטודנטים שבעיר בשישי האחרון, למשך 48 שעות. המיצג הורכב והוצג כעץ בגובה שלושה מטר, העשוי מכבלי ברזל כאשר על כל אחד מענפיו מושחלים בקבוקי אקונומיקה.

 

זהו אחד מארבעה מיצגים שמתכננת הקבוצה להעלות. המיצג הבא מתוכנן לעוד שבועיים. במקביל עלה דף בפייסבוק, שצבר כ-500 חברים בתוך יומיים וחצי.

 

את המיצג בחוף הקים נמרוד אזולאי, בן 22, בקרוב סטודנט לעיצוב ב"בצלאל". "אם לא נשמור על החופים, אפילו אקונומיקה לא תנקה אותם", הסביר ג’רי ירקוני, הוגה המהלך, את מטרת המסר הבועט.

 

(יח"צ)

 

 

 

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  עולב