כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

האם "לעומק התודעה" העסיקה דיילות קטינות בקידום מכירות לקונדומים?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
11.05.2010
/ 13:08

"ביום שישי האחרון הסתובבו בדיזנגוף סנטר דיילות קידום מכירות קטינות, בנות 14 לדעתי,  שחילקו קונדומי R3", כך טוענת עוברת אורח שביקרה בדיזנגוף סנטר ביום שישי האחרון.

 

סוגיית גילן של דיילות בסוג כזה של קידום מכירות, מסתבר, היא לא רק נושא רגיש יחסית אלא גם שנוי במחלוקת. בידיעה שפרסם אתר YNET אישר עד ראייה נוסף: "ראיתי את הבנות והן באמת  נראו כמו ילדות, אם כי לא שאלתי בנות כמה הן. אני מודה שיש בזה משהו נכון: בני נוער במיוחד צריכים להשתמש באמצעי מניעה, אם הם כבר עוסקים בפעילות כזאת. אבל אין מה לומר, גם אם הן בגירות זה לא נראה טוב".

 

בירור קצר שקיימנו העלה שמדובר בפרויקט קידום מכירות שגרתי של לעומק התודעהזיו פופלבסקי, מנכ"ל החברה, הגיב לחדשות 'מפיק' בנושא: "אנו מעולם לא עושים דברים נגד החוק", הדגיש, "הבחורה הצעירה ביותר שעבדה בפעילות היא בת 17 וחצי, כל השאר מעל גיל 18. מעולם לא העסקנו דיילות בגילאים האלה. ההתייחסות לעדויות אקראיות של עוברי אורח היא לא מקצועית.

 

"במסגרת ההשקה החדשה של R3 חשוב לנו לעשות פעילות שתחנך את הנוער למין בטוח ולשימוש בקונדומים, ולכן מן הסתם, הבנות הן בגילאי 18 שמדברות לקהל בגובה העיניים. חברה מקצועית לא תסכן את שמה הטוב בלהעסיק קטינים".

 

בחברת פריגו יבואנית R3, טענו כי זהו מהלך שיווקי מקיף לרגל מיתוג מחדש של מותג הקונדומים הגרמני. במסגרת זו, מושק ליין חדש ועיצוב האריזות חודש על-ידי המעצב עדלי סטוק. לטענת החברה, הפעילות נערכה על-ידי שלוש דיילות, שתיים מתוכן חיילות ואחת בת 17 וחצי.

 

"יודגש כי זו חוקית ותקינה לחלוטין", נמסר. "אנו רואים בחינוך הדור הצעיר למין בטוח כנושא בעל חשיבות עליונה ועל כן חולקו דוגמיות לבני 18 ומעלה".

 

 

 

(עדכון שני: 16:36)

(עדכון אחרון: 12/5, 9:48)

 

 

תגובות
התקבלו 1 תגובות
1.  לא יפה ככה