כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

היינקן: גמר ליגת האלופות יוקרן בחוף בננה ביץ' על מסך ענק

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
11.05.2010
/ 12:22

גמר ליגת האלופות הוא הזדמנות מצוינת לבעלי פאבים, מסעדות ובתי קפה להפוך ערב אמצע שבוע שגרתי להפקה המונית ומתוקשרת.

 

בהיינקן ובבננה ביץ' שלחוף הטיילת בתל-אביב החליטו לשלב כוחות, ולהקרין גם השנה את המשחק בין באיירן מינכן לאינטר על מסך ענק.

 

טמפו, משווקת המוצר בישראל, תקים על החוף מתחם ממותג בהשקעה של 300 אלף שקל, בו יוקם המסך הענק ותתקיים הופעה של הרכב הטראנס האתני מטבוחה פרוג'קט.

 

בהיינקן, הספונסרית הרשמית של משחקי ליגת האלופות, מצפים ל-5,000 צופים לכל הפחות, אולי משום שהכניסה ללא תשלום. המשחק יחל ב-21:45 ויועבר בשידור חי בערוץ 10.

 

מור גלברט, מנהל מותג היינקן בישראל: "זוהי פלטפורמה בינלאומית המאפשרת ליהנות מחוויית צפייה הקרובה ככל האפשר לצפייה מהאצטדיון. מדובר במסורת של שנים עבור חובבי הכדורגל אשר מגיעים בהמוניהם לצפות במשחק הגדול. השנה אנו צופים כי יגיעו לחוף מעל
ל-5,000 איש".

 

סיון נוי, מנהלת חטיבת האלכוהול בטמפו: "אנו צופים כי ההקרנה הפתוחה של גמר ליגת האלופות בפני אלפי צופים תביא לעליה גדולה בצריכת הבירה באותו ערב, שכן משחק הגמר מהווה נקודת שיא וחגיגה לאוהבי הבירה והכדורגל גם יחד. במשך שנים היינקן מלווה את משחקי ליגת האלופות והיא המותג המזוהה איתם יותר מכל מותג אחר".

 

 

הפקה: בננה ביץ'

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר