כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מדוע נצבעו קרונות רכבת ישראל בכתום?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
10.05.2010
/ 14:53

חברת הדריה, זכיינית הפרסום ברכבת ישראל, יצאה בקמפיין לבקבוק המשקה העגול של פאנטה (קוקה קולה ישראל).

 

קרונות הרכבת נצבעו בכתום בתוכם ומחוצה להם, ובתחנות הוצבו שלטי פרסום למשקה, בילבורדים ופוסטרים עם הקמפיין הנוכחי מבית גלר נסיס פובליסיס.

 

זהו מהלך משלים לקמפיין ההוליסטי של FBALL פאנטה ש"רץ" בחודש האחרון, חלקו באמצעות קד"מ, חלק אחר בשילוט חוצות, מסיבות וכמובן בפרסומות בכלי התקשורת. עלות מיתוג הרכבת והתחנות לבדה  – 3 מיליון שקלים.

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר