כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מה אפשר לעשות עם מיליון שקל ב-24 שעות?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
10.05.2010
/ 14:36

שוק המשקאות הקלים בישראל החל לרתוח זה מכבר, כאשר כל מותג מנסה לחדור לתודעתם של כמה שיותר צרכנים שיבחרו בו בקיץ 2010.

 

אתמול (ראשון) הייתה זו טמפו, שהחלה במהלך שיווקי אינטראקטיבי נרחב באמצעות הפייסבוק, עבור משקה הקולה ללא סוכר פפסי מקס.

 

הטייטל: "ביג ספנדר" (הבזבזן הגדול). הקונספט: "תפסיקו לפנטז ובואו לבזבז". עשרה מיליון שקלים השקיעה החברה בקמפיין הווירטואלי, שקורא לגולשי הרשת החברתית הפופולארית להציע כיצד "לשרוף" מיליון שקלים בתוך 24 שעות, אך לא על מוצרים חומריים. חוויות בלבד.

 

המהלך יגובה בפרסום טלוויזיה ורדיו, קידום מכירות שתבצע ZEZE קד"מ וקריאייטיב ופעילות ניו מדיה. בשבוע שעבר החל שלב א', בו נפתחה בפני הגולשים האפליקציה המאפשרת להם לגולל את הצעותיהם באמצעות טקסט, תמונות או וידאו ולהירשם לתחרות.

 

בשלב השני, שיחל ב-25 במאי, תינעל ההצבעה וייבחרו עשרת הפיינליסטים שיקבלו את מספר הצבעות ה"לייק" הרבות ביותר. שלב ג', לקראת סוף החודש, הוא שלב הגמר שבו יוכרז הזוכה. בישורת האחרונה, ב-10 ביוני, יוכל הזוכה המאושר לממש את רעיון הבזבוזים שלו עם מינימום של שני חברים ומקסימום ללא הגבלה.

 

 

 

הפקת קד"מ: ZEZE

קמפיין ניו-מדיה: @ZE

מפעילת אפליקציה: זיבאבה

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר