כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

שאני אשפשף? מה פתאום, יש לי עוזרת בית!

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
09.05.2010
/ 13:40

מותג מוצרי הניקיון לבית סיליט בנג החל במהלך שיווקי השבוע, ויגריל בין לקוחותיו עוזרת בית לשנה בקניית אחד ממוצרי המותג.

 

את המבצע ילווה קמפיין פרסומי בכלי התקשורת ובנקודות המכירה, בהשקעה של מיליון וחצי שקל.

 

ממחקרים פנימיים שערכה המשווקת רקיט בנקיזר, נמצא שצרכניות רבות מבקשות להיפטר ממלאכת איתור עוזרת בית, ומשמירה על בית נקי ומסודר לאורך זמן. לפיכך הוחלט על


לילך בית- און, מנהלת תחום טיפוח הבית בחברה: "מהלך עוזרת הבית לשנה פוגש את הצרכנית בנקודה אמוציונאלית סביב הנושא הטעון של עוזרות הבית, הדורש זמן ומאמץ במציאת עוזרת אידיאלית וקבלת תוצאות ניקיון משביעות רצון. המהלך הינו הגשמת פנטזיה כמוסה של צרכניות רבות לשחרור מעול הניקיון לצד העול כספי והדאגה הכרוכה בתחזוקה שוטפת של הבית".

 

 

תגובות
התקבלו 5 תגובות
1.  מזועזעת
2.  אישה היא לא חפץ או מוצר צריכה שמגרילים אותו!
3.  אם תנובה יכולה להגריל פרס משכנתא לשנה, אז גם סיליט בנג יכולים להגריל פרס אשה לשנה.
4.  מצטרפת לתחושת הגועל
5.  מגרילים אישה?