כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המשביר לצרכן: כסף "מזומן" ללקוחות, "בלוסטון" תפיק פעילות בסניפים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
09.05.2010
/ 10:22

 

בלוסטון הפקות תחל השבעו בפעילות קידום מכירות חדשה ב-35 סניפי המשביר לצרכן.

 

הפעילות תתבצע תחת מטריית "מסיבת ההפתעות" של מועדון הלקוחות של המשביר. הפעם, הוקדש הקונספט לחלוקת כסף מזומן, מיליוני שקלים לדברי הרשת, בדיוור ישיר לחברי המועדון ולמצטרפים חדשים.

 

תחת הטייטל "מזומאניה", ייבנה מתחם קד"מ בסניפים שיזמין את הלקוחות לנסות את מזלם במשחק מחשב חדש שנבנה במיוחד לשם כך.

 

אודליה קפלינסקי-אורבך, סמנכ"ל השיווק של הרשת, מרחיבה: " השנה החלטנו להמשיך את המסורת אך הפעם בקונספט יצירתי, במסגרתו 500 אלף בתי אב בישראל, המהווים את מספר חברי מועדון קלאב 365, יקבלו לביתם שטרות כסף בשווי 1,365 שקל לקניות ברשת המשביר לצרכן. נוסף לשטרות הכסף, קיבלו חברי המועדון חוברת המכילה מגוון מוצרים במחרים אטרקטיביים".

 

הפעילות תחל ביום רביעי השבוע (12/5).

  

קמפיין מזומאניה המשביר לצרכן

יעל שרוני ("רמזור") על שטרות 100 שקל (יח"צ)

 

 

 

 

 

הפקה: בלוסטון

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר