כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביקורת גבולות

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
04.05.2010
/ 12:43

ביקורת גבולות הפעם מתלבש על ג'ינסים.

 

 

 

LEE

 

פעילות מעט ישנה (2005) אבל כזו שתמיד מצליחה.

 

חברת LEE  מציעה לכם שדרוג. איך עושים זאת? הסתובבו בהאנגר ענקי, בחרו את הדגם ההולם אתכם ביותר, השאירו אצלנו את הג'ינס שאתם לובשים וקבלו במקום ג'ינס חדש של LEE.

 

תרשו לנו להמר שבישראל הדיל הזה היה תופס חזק, בלשון המעטה. אנשים היו מגיעים עם שרוואל ומתעקשים לקבל תמורתו ג'ינס מקורי. לא כך? 

 



 

DISEL

 

"תהיו טיפשים!". זהו הסלוגן המלווה את קמפיין הרחוב של רשת דיזל, אותו החברה ערכה בשוויץ (ציריך וז'נבה).

 

עוברים ושבים יכלו לזכות בג'ינס דיזל חינם אם רק ישברו את הקרח העוטף אותו.

 

קמפיין ייחודי, אם כי רחוק מלהיות מקורי. כנראה שבמחלקת הקריאייטיב לא ישבו כאלו "גאונים", בהתחשב בעובדה כי מותג רנגלר כבר ערך פעילות דומה בארה"ב לפני ארבע שנים.

   

 

 

 

LEVI'S

 

ואם כבר דיברנו על LEE, דיזל ורנגלר, איך אפשר בלי ליוויס.

 

פעילות נחמדה ברחובות סן פרנסיסקו. ממש פרסומת מהלכת

 

תגובות
אין תגובות למאמר