כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הפרסומאי אלדד סהר הקים חברת שיווק גרילה חדשה - GUERILLAZ

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
04.05.2010
/ 10:39

 

קריאות התיגר על הפרסום הקונבנציונלי והמחלוקות בשאלה אם פשט את הרגל או לא, מגיעות לא רק מכיוון חסידי השיווק הדיגיטלי.

 

הפרסומאי אלדד סהר (37) הקים לאחרונה חברת שיווק גרילה חדשה, GUERILLAZ, הנמצאת בהרצה מזה שלושה חודשים.

 

מי שעמד בעבר בראש משרד פרסום ומאחורי קמפיינים מובילים בתחומי הלייף-סטייל, הנדל"ן והתקשורת, החליט לעשות זאת לבד. "ההחלטה נולדה מתוך הצורך לייצר מהלכים שיווקיים שמביאים תגובות אמיתיות", מנמק סהר את הצעד שעשה ומכוון לחולשתו העיקרית של ענף הפרסום. "בקופות, בהגעה לנקודות המכירה, בנאמנות למותג ובהתלהבות מהסוג שמולידה מכתבי תודה ו'פה לאוזן'.

 

"אלו אקטים שיווקיים שמבוססים על יכולות כמו תחבולה, יצירתיות ומודיעין, במקום על משאבים. מאחר והמהלכים הללו לא בהכרח תלויים במדיה, למשרדי פרסום אין בהם עניין", הוא טוען.

 

לדבריו, "התחושה היא שנמאס מפרסומות, גם ללקוחות שלנו. הם אומרים לי 'תביאו משהו שעובד, שידברו עליו, שיעשה הבדל אמיתי בינינו".

 

בשלושת חודשי פעילותה צירפה אליה החברה החדשה 12 תקציבים, שגובהם נע בין עשרות למאות אלפי שקלים. בשלב הראשון, גייס סהר שמונה אנשי מקצוע מתחומי הקד"מ, השיווק החוויתי, תכנון מדיה ומדיה חברתית, סלולר, אינטראקטיב וקריאייטיב פלנינג. במקביל, מעסיקה החברה פרילאנסרים באאוט סורסינג, בהם בלוגרים.

 

אלדד סהר

סהר (יח"צ)

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר