כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

"ג'ימיני קריאייטיב" עלתה לגמר תחרות התוכן excellence award

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
25.04.2010
/ 11:33

אמש (שבת) הסתיימה ההצבעה לתחרות התוכן והקריאייטיב הבינלאומית excellence award, של ארגון LDI העולמי, לראשונה בהשתתפות נציגות ישראלית מכובדת.

 

LDI הוא ארגון המאגד בתוכו חברות הפקת תוכן בימתי, תוכן ויזואלי, תכנון וביצוע קריאטיבי של מופעי במה ותערוכות מכל העולם.

 

לתחרות ניגשו מאות חברות הפקת תוכן ותוכן ויזואלי מרחבי העולם, המציגות פרויקטים פורצי דרך, בתחום הפתרונות הקריאטיביים והמחשבה הטכנולוגית.

 

מתוך מאות המיזמים, נבחרים שניים מכל תחום על-ידי ועדת שיפוט מיוחדת, בראשותם של מעצבים – ארט דירקטורים, במאים, מעצבי תאורה, וידאו וסאונד – מהטובים בעולם. עם תום בחירת השופטים, מוצגים הפרויקטים בפני הקהל הרחב, לשיפוטו.

 

 

בלי ישראלים הרי אי אפשר

 

זו השנה הראשונה בה חברה ישראלית עלתה לגמר התחרות בקטגוריית "אירוע עסקי", ולשלב בחירת הקהל.

 

את ישראל מייצגת חברת ג'ימיני קריאייטיב (Jiminy Creative), בבעלותם של הבמאי רון כרמי ושותפו קובי הופמן. השניים, בשיתוף ספקים מחברות הענף השונות, מתמודדים על המקום הראשון בזכות אירוע שהפיקו בספטמבר 2009 עבור משטרת ישראל.

 

"שיתפנו פעולה עם חברת AVS, שהייתה אמונה על הציוד הטכני באירוע והאינטגרציה הטכנולוגית ויזואלית. יחד עם חברת קריספל הגברה ותאורה,  יצרנו חוויה ויזואלית מיוחדת. סטודיו לוקומושן הפכו חזון למציאות ומילים לתמונות מרגשות", סיפר הופמן לחדשות 'מפיק'.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר