כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תמונות מצ"ב: סיכום אירועי אפריל בחברת ההפקות "מיתוס"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
25.04.2010
/ 9:00

 

חטיבת האירועים בחברת מיתוס הפיקה באפריל כמה אירועים מושקעים ללקוחות הגדולים של החברה.

 

עם אלו נמנים שני אירועי השקה לתוכנית התמריצים של מפעל הפיס במרכז הירידים, אירוע שנתי להנקל סוד במתחם הסטואה, סדרת אירועי מכירות למרצדס, השקת מוצרי הטיפוח החדשים של קרמה (CREMA) בווילת הבית הכתום בצהלה והפקת חופשה בלוס אנגל'ס ובלאס וגאס לקמעונאי יבואנית הסיגריות דובק, במסגרת תוכנית תמריצים רבעונית.

 

 

ולחדשות בהרחבה

 

האירועים עבור מפעל הפיס עמדו השנה בסימן עשור לתוכנית התמריצים, דבר שחייב, לדברי המפיקים, היערכות קונספטואלית ששילבה כמה יעדים נבחרים בחו"ל, לבחירת המוזמנים.

 

מורכבות ההפקה, הוסיפו במיתוס, נובעת מכמות המוזמנים, ובעיקר מלוחות הזמנים הצפופים – שבועיים להפקת שני האירועים.

 

השטח עצמו התאפיין בעיצוב עשיר וסטיילינג מורכב - חמישה מתחמי ענק כאשר כל אחד מהם מייצג את מדינת היעד שבחרו המוזמנים). כל מתחם שילב מטבח אותנטי, שחקנים, רקדנים, וידאו, ותוכן במה שכלל מצגת וידאו מורכבת תוך שימוש ב"מסך ירוק" (GREEN SCREEN), לדים, מסכי הקרנה, פירוטכניקה ואמצעים נוספים.

 

אירוע פיס 

 

אירוע פיס

 

 

 

קרמה

אירוע אחר הופק למותג הטיפוח קרמה (CREMA) של קוסמופארם. הלוקיישן שנבחר עבורו היה הבית הכתום בצהלה, השייך למעצב אריה גינסבורג. זהו בית בסגנון ייחודי המשלב גן יפני, עיצוב ארט דקו מחומרים ייחודיים ושלושה מפלסים.

 

הטריגר לאירוע היה השקת שמפו מתוצרת המותג, כאשר למעשה הופקה סדרת אירועים עסקיים לטובת העניין, במהלך יומיים שבהם הוזמנו בכירי רשתות השיווק.

 

באירוע, שהתאפיין כאירוע VIP, הועמדו לרשות המוזמנים (שהגיעו בסבבים של עד 15 איש בכל סבב) סטודיו לעיצוב שיער, מערך חופפות מקצועיות וצוות מסז'יסטיות בחדרי ספא מפנקים. שף אישי הכין 5 ארוחות גורמה ביום כשלצורך כך נבנה חדר אוכל מפואר באחד המפלסים בו גם נערכה למוזמנים מצגת השקה וחשיפת סרטוני הפרסום החדשים. עיצוב הבית כלל אמצעי סטיילינג וריהוט מיוחדים ואמצעי תצוגה למוצרים השונים.

  

קד"מ מיתוס

 הבית הכתום

 

 

 

הנקל סוד 

הפקה בסגנון שונה הייתה האירוע השנתי של הנקל סוד, לציון סוף שנת העסקים. המיקום שנבחר היה מתחם האירועים סטואה בשרון, ותכניו כללו מצגת וידאו שהתבססה על אלמנטים של ניצחונות מעולם הספורט. בתחילת הערב נערכה קבלת פנים, ובסופו מופע קומי של ישראל קטורזה.

 

 

דובק

קמעונאי יבואנית הסיגריות דובק לקחו אף הם חלק באירועי אפריל שהפיקה מיתוס, במסגרת תוכנית התמריצים הרבעונית של הלקוח.

 

במבצע שהתנהל במשך שלושה חודשים, השתתפו יותר מ-700 קמעונאים, כאשר בסופו רק 20 מהם זכו בטיסה ללאס ווגאס, יומיים בלוס אנג'לס ובסיורים פרטיים לבוורלי הילס, הוליווד וביקור ביוניברסל סטודיו.

 

משם המשיכו לבתי מלון מפוארים, מסעדות מפנקות ומופעים שאפשר למצוא רק בעיר ההימורים.

 

  

 

מתחם אירוע המכירות למרצדס

 

 

 

 

 

הפקה: מיתוס

 

 

מפעל הפיס

 

בינוי : עיצוב במה

עיצוב: במבי פרידמן

תאורה:  גיל טייכמן

הקרנה: AVS 

מוסיקה: קליינטה

וידאו ארט: צילום פרסום

הגברה: מישל מרק

מיקום: מרכז הירידים 

 

 

הנקל סוד

 

תאורה: גיל טייכמן

עיצוב: מיתוס, מחלקת הקריאייטיב

הגברה: מישל מרק

מיקום: סטואה 

 

 

קוסמופארם

 

עיצוב: מיתוס, מחלקת הקריאייטיב

שף: אלכסנדרו

אמצעי עיצוב: תא עיצוב; שאנטי אלגנטי

מיקום: הבית הכתום

 

 

 

 

 

תגובות
התקבלו 2 תגובות
1.  מה זאת הפרסומת הזאת
2.  הבית הכתום בצהלה