כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

YCD מציעה מסכי LCD זעירים למדפי רשתות קמעונאיות

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
11.04.2010
/ 14:00

ספקית פתרונות המדיה הדיגיטלית, YCD מולטימדיה, מציעה לאחרונה לרשתות הקמעונאיות מסכי מדף, שמיועדים ללכוד את תשומת לבו של הלקוח.

 

אלו הם מסכי LCD מוארכים ומוקטנים. המסכים מוצמדים למדפים ומציגים מידע שיווקי מכירתי המותאם לשעה ביום, למזג האוויר ולמבצע קידום מכירות.

"ייעודו העיקרי של הפתרון הוא בלכידת עין הצרכן ובשיווק מותאם אישית - בדיוק בנקודה בה הלקוח מקבל את החלטת הקנייה שלו מול המדף", אומר שחר הלפרין, מנהל פרויקטים ב- YCD. "מאחורי המסכים, שאי אפשר יהיה להתעלם מהם בביקור בסופר, יש מוח מאוד חכם הכולל מערכת ניהול בקרה ושליטה לפרסומים המופיעים עליהם, כך שהתמונות, הסרטונים והמבצעים שמופיעים יתאימו מבחינת התוכן השיווקי שלהם למוצרים המוצעים על המדף, לקהל הקונים המשתנה ולמיקומם בחנות או בסופר.

 

"כך למשל, אם המסכים ממוקמים באזור המשקאות בתקופות של חופשות ילדים, הם יוכלו להקרין מבצעים ומסרים הכוללים דווקא מיץ ענבים ובשיגרה יקדמו משקאות לכל המשפחה. דינאמיות התכנים והצגתם על המדף בסמוך למוצרים מאפשרת לקמעונאי גמישות, רלוונטיות ובולטות וללקוח נגישות מיידית למוצר המפורסם".

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר