כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

יצרנית הטחינה והחלבה RGM תשקיע 25 מ' ש"ח במהלך אסטרטגי נרחב

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
11.04.2010
/ 11:13

חברת המזון RGM, המתמחה בייצור ובשיווק מוצרי טחינה וחלבה, פתחה במהלך אסטרטגי להרחבת פעילותה.

בין הצעדים שננקטו במסגרת המהלך: מיתוג מחדש של מותג הטחינה והחלבה אלואדי וייצור אריזות חדשות, הקמת מפעל חדש וענק, כניסה לתחום הממרחים המתוקים עם מותג חדש בשם BALY, וחתימה על הסכם הפצה עם חברת גורי ייבוא והפצה.

סכום ההשקעה במהלך כולו מוערך ב-25 מיליון שקל.

RGM הוקמה ב-2004 על-ידי ג'ואד אגבריה, ושיווקה עד כה את מוצרי הטחינה והחלבה שלה תחת המותג אלואדי. המפעל החדש שהקימה החברה נחשב לגדול במזרח התיכון לייצור מוצרי חלבה וטחינה.

מאיר פרץ, מנהל השיווק בחברה: " כצעד אסטרטגי, החלטנו להשקיע את כל משאבינו והידע המקצועי הקיים בידינו בייצור מוצרי טחינה, חלבה וממרחים מתוקים והבאתם בדרך משופרת, טעימה, מגוונת ובמחירים נגישים לצרכן הישראלי. בזכות קווי הייצור, המכונות והמפעל המתקדם ביותר, ובעל התקנים הקפדניים ביותר בתחום המזון, נוכל להמשיך ולפתח עוד מוצרים שהצרכן הישראלי אוהב, בעלי יתרונות משמעותיים וחידושים שיעוררו את בלוטות הטעם והתחרות בשוק לטובת הצרכנים".

תגובות
אין תגובות למאמר