כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

האח הגדול, גרסת "פלפל": דרושות בלוגריות מתבגרות ל-3 ימים בווילה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
22.03.2010
/ 9:30

הקיץ באופק ואיתו הקמפיינים הלוהטים, בהתאם.

אחד מהם שייך למותג בגדי הים פלפל, שהחל השבוע באיתור נערות הפעילות ברשתות חברתיות באינטרנט.

הצעירות שתיבחרנה, בגילאי 16-20, תתארחנה בפסח הקרוב בווילה סגורה נוסח האח הגדול, ותתעדנה את חוויותיהן משם בבלוג אישי ופומבי.

במהלך שלושת הימים הללו יבצעו הדיירות אתגרים ומשימות, כאשר חבריהן יוכלו לצפות בהן און-ליין באמצעות מיני סייט ייעודי שהוקם לפרויקט.

האתר לא יירד מהאוויר עם תום המיזם השיווקי, ויישאר כפלטפורמה שיווקית בכל ימי הקיץ, כאשר יעודכנו בו מבצעים, תיעוד קולקציות חדשות של בגדי ים ותכנים שצולמו מתוך הווילה.

מוטי אלפנדרי, סמנכ"ל השיווק של גוטקס מודלס משווקת "פלפל": "החלטנו להיכנס הקיץ הנוכחי לגזרת פעילות נוספת. הרשתות החברתיות הולכות ומתחממות ואני מאמין כי בקיץ הן מלאות פעילות יותר מהרגיל, בזמן שבני הנוער בחופשה. הנערות שיקחו חלק במהלך יהיו למעשה "חברות " של פלפל לכל אורך הקיץ: הן יספרו לחבריהן על החדשות הכי חמות בגזרת בגדי הים ויסייעו לנו להעביר את הבשורה בנוגע לפעילות הקיץ של החברה."

 

הפקה: ZEZE קד"מ וקריאייטיב

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר