כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הייתם מוכנים לפרסם אתר סטוצים על הרכב שלכם?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
21.03.2010
/ 12:15

אתר ההיכרויות והסטוצים פרילאב (FREELOVE), שכבר רגיל לחולל שערוריות זוטות בקרב קהלים שמרנים שלא ממש מסתדרים עם הקמפיינים הישירים שלו, יוצא הפעם בהצעה שיווקית יוצאת דופן לבעלי רכבי האמר מבית ג'נרל מוטורס.

קבוצת שלו, המחזיקה בבעלות על האתר, מזמינה את כל מי שברשותו דגם H3 של מותג הרכב המפלצתי, "להפקיר" אותו בידיהם לשם עיטופו בפרסומת לאתר (ראו צילום מסגרת), למשך שנה. בתמורה, יקבל בעל הרכב סכום של 30 אלף שקל.

בקבוצה מסבירים, שהרעיון לקמפיין נבע מהצורך "לפרוץ את מחירי הפרסום הגבוהים שגובות חברות שילוט החוצות", כפי שתיאר זאת מנהל הפיתוח העסקי בקבוצה, ארז מחוי.

בתחילת החודש, אגב, הודיעה ג'נרל מוטורס על סגירת פסי הייצור של רכבי ההאמר בעולם, מה שלא מפריע לאנשי האתר לנהל את הקמפיין החדש בקרב מי שכבר מחזיק ברשותו את הרכב.
 
לימור שלו, מנהלת השיווק בקבוצה, אמרה לאתר ICE: "הרעיון המרכזי לפעילות היה לחפש רכבים בולטים בתנועה. ההאמר עצמו גונב את עיניהם של הולכי הרגל, ולכן אין לי כל ספק שהפרסום יעשה את שלו".

 

 

תושבי גבעתיים נגד סטוצים ופנטזיות

 

 

 

תגובות
התקבלו 3 תגובות
1.  למה לא על יונדאי אקסנט?
2.  חבל לכם על הדינרוס,סעו בסוואנה ממותגת כל היום
3.  נשמע מעניין