כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ההמתנה לרופא מעולם לא הייתה מוסיקלית יותר

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
18.03.2010
/ 13:20

 

יותר ויותר מותגים וחברות, המזוהים עם מוצרים או שירותים אפרוריים ושגרתיים, מנסים בשנים האחרונות לנער מעליהם את הדימוי הישן ולהתחבר למוטיבים מודרניים יותר, כדי לא להישאר מאחור.

 

הדברים באים לידי ביטוי בעיקר במה שנהוג לכנות "מיתוג מחדש", אבל גם באירועים שנתיים. דוגמה קלאסית לכך הייתה השבוע, כאשר חברת ההפקות אינוויז'ן (INNOVISION) הפיקה את כנס המנהלים השנתי של קופת חולים לאומית, תחת הקונספט "לאומית זה נשמע טוב".

 

הערב נערך במועדון התיאטרון שביפו, ותכניו קושרו כולם לקונספט. הכניסה למועדון לוותה בנגני סקסופון, בדרך לקוקטייל הפתיחה.

 

עם תום ארוחת הערב, החל מיצג בימתי בבימויים של ג'קי בכר וערן פישר ובביצוע שחקני ראש חוצות. על הבמה הציגו האמנים קטע מהמחזמר "שיקאגו", בליווי שפה גראפית על המסכים שהדגישה את ערכי השירות.

 

לאחר כמה נאומים ומצגת המנכ"ל, התקיים טקס חלוקת פרסי המצטיינים של הקופה. בסיום הערב ביצעו המצטיינים אייטם מוסיקלי, אחרי ימים ולילות של חזרות מתישות.

 

ביציאה מהמועדון, חולקה למוזמנים מזכרת ברוח הקונספט – תיבת נגינה בצירוף המסר "הרמוניה של שירות".

 

 

אירוע לאומית

 

אירוע לאומית

 

 

 

 

 

הפקה: אינוויז'ן

מנהלת לקוח: רותי גולדברג

בימוי: ג'קי בכר וערן פישר

שחקנים ואומנים: ראש חוצות

עיצוב: חיה אלוני

קייטרינג: אמברוזיה – מוטי צרפתי

מיקום: מועדון התיאטרון

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר