כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תמונות מצ"ב: חלונות 2010 בקניון רמת-אביב

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
18.03.2010
/ 12:41

קניון רמת-אביב החל בניסיונות להעיר את חובבות הסטייל והשופינג מתרדמת החורף, והשיק השבוע את אופנת אביב קיץ 2010 באמצעות מיצג אופנה תלת ממדי של המותגים הנמכרים בתחומו.

 

תחת הכותרת WINDOW SHOPPING מוצגים במרכז הקניון 16 חלונות ראווה עם שיק יוקרתי, הבנויים כולם מפריטים ייחודיים שמאפיינים את הטרנדים העולמיים באופנה.

 

החלונות יעוצבו על-ידי המעצב עדי ויידה, ויוצבו במרכז הקניון כשדרת אופנה. בכל חלון יעוצב ויז'ואל המביע תחושה אנושית, כמו מיניות, תשוקה, אלגנטיות, שמחה, אהבה, פראות וגם – אולי בהשראת האח הגדול – גזעיות ו"אקסייט".

 

חלונות ראווה

 

חלונות ראווה

 

חלונות ראווה

 

 

בתוך הוויטרינות מוצגות לראווה הקולקציות החדשות של המותגים זארה, דיזל, מסימו דוטי, ברשקה, טומי הילפיגר, BEBE ואחרות. כל החלונות מוצבים על-גבי שטיח בצבע שחור, שאורכו 35 מטרים.

 

כחלק מהפעילות, יוכלו הלקוחות לזכות בחלון ראווה על תכולתו, בעלות של כ-20 אלף שקל. הזכייה תתאפשר ל-16 ברי מזל, שירכשו בתקופת הקמפיין בסכום של יותר מ-600 שקל בחנויות הקניון, ויירשמו בעמדה ממוחשבת במקום.

 

הקמפיין יסתיים בסוף החודש.

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר