כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

איך אתם רוצים את הפרצוף שלכם - רגיל, דיאט או זירו?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
16.03.2010
/ 11:06

 

 

פרומרקט ואידיאולוג'יק, חברת הקד"מ ומשרד האינטראקטיב, יחלו השבוע בקידום מכירות משולב בפעילות אינטרנט עבור קוקה קולה.

 

מחר (רביעי) יעלה לאוויר מיני סייט ייעודי לקמפיין, בו יוכלו הגולשים לעצב פחית קוקה קולה ייחודית להם, בשילוב תמונות אישיות שלהם או של משפחה וחברים.

 

את הפחית ניתן יהיה לשלוח כמתנה על-ידי שליח מיוחד של החברה, לכל נקודה בישראל וללא עלות.

 

בה בעת, יוקמו בריכוזי קהל בכל הארץ עמדות בהן יוכל הציבור לעצב לעצמו תווית אישית ותמונה לבקבוקי קוקה קולה גדולים (1.5 ליטר), על-ידי אפליקציה חדשנית במסכי מגע. עם תום העיצוב יקבל הלקוח את הבקבוק האישי במקום, ובחינם.

 

 

 

פנים חדשים, קונספט ישן

 

הקונספט הפשוט, לפיו הפרצוף שלכם או של יקיריכם מתנוסס על מוצרים, אינו מקורי כלל אם כי כבר הוכיח את עצמו בעבר באופן מובהק, בין היתר בקמפיין הפופולארי של דנונה.

 

שלי מלצר, מנהלת השיווק קוקה-קולה: "הפרויקט הייחודי של קוקה-קולה לחג הפסח מאפשר לכלל הצרכנים להשתתף בחווית מותג מרגשת ולקחת חלק בעיצוב אישי של המוצר האהוב עליהם. אנו שמחים ליצור באמצעות הפעילות חיבור בלתי אמצעי בין המותג לבין צרכניו הנאמנים בדרך מקורית, מפתיעה ומיוחדת" .

 

הפעילות בשטח ובאינטרנט תלווה בקמפיין מקיף במדיה, ובעלות כוללת של 10 מיליון שקל.

  

 

פחית קוקה קולה תמונה

 

 

 

 

 

הפקת קד"מ: פרומרקט

אינטראקטיב: אידיאולוג'יק

 

 

תגובות
התקבלו 2 תגובות
1.  תמונה שלי על הבקבוק
2.  כנסי לאתר מאי קוקה קולה (באנגלית, ברצף) או דרך גוגל