כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קורבנות אופנה? סטייליסטים בתוך מסחרית של רנו יתלבשו עליכם

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
16.03.2010
/ 9:28

רשת האופנה של המעצבת דפנה לוינסון ממשיכה בפעילות השיווקית שבה החלה החודש, הפעם מחוץ לתל-אביב.

 

אחרי תצוגת האופנה האורבאנית בשבוע שעבר, בעיבורו של רחוב הארבעה בתל-אביב, יחל מסע קידום מכירות ארצי בשיתוף מותג הרכב רנו.

 

הפעילות תימשך כחודש, ובמהלכה ינדדו ברחבי הארץ עשרות סטייליסטים בתוך רכב מסחרי ממותג מדגם רנו מאסטר. הם יעצרו במרכזי בילוי וקניונים, ויאפשרו לקהל לקבל ייעוץ סטיילינג אישי והסברים כיצד לא ליפול למלכודת קורבן האופנה על-ידי התאמת הבגדים למבנה הגוף.

 

תקציב הפעילות, שמתקיימת ללא חברת קד"מ חיצונית – כ-100 אלף שקל.

 

הסלוגן המלווה את האסטרטגיה השיווקית הנוכחית של הרשת הוא "אופנה בתנועה", כאשר כל אחת מהפעילויות עד כה מותאמת אליו. כך גם באשר לתצוגת האופנה בשבוע שעבר, שנערכה בשיתוף עמותת "אור ירוק" ורנו, להעלאת המודעות לזהירות בדרכים.

 

 

 

"מאמינים שיגביר את הטראפיק"

 

צביקה לוינסון, מנכ"ל ובעלים: "לראשונה מעצבת אופנה מגיעה אל לקוחותיה, היכן שהן נמצאות. בפרויקט ייקחו חלק גופים שהשתתפו ביוזמות שלנו בעבר. רכב הסטיילינג ינוע מדן ועד אילת, לאו דווקא באזורים שיש לרשת סניפים.

"אנו מאמינים כי פעילות קד"מ מסוג זה תגביר באופן משמעותי את הטראפיק בסניפים ותגדיל את המכירות".

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר