כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

רשת האופנה JUMP מתמתגת מחדש ב-13 מיליון שקל

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
15.03.2010
/ 15:48

רשת האופנה JUMP (מקבוצת ריטייל ישראל) תחל בסוף החודש מהלך מיתוג מחדש, וזיהוי עם קהל היעד המוגדר – נשות קריירה ונשים עובדות בכלל.

 

ההשקעה הכוללת במהלך - לרבות עיצוב הסניפים מחדש, עיצוב חלונות הראווה על-ידי סיגל שמיר, פעילות פרסומית ושיווקית ופתיחת סניפים – מוערכת ב-13 מיליון שקלים ב-2010 לבדה.

 

מתוכם, 6 מיליון יוקצו לשיווק ופרסום, 5 מיליון לשדרוג החנויות ו-2 מיליון לפתיחת שמונה סניפים חדשים עד סוף השנה.את כל אלו ילווה הסלוגן החדש – "קולקציה שעובדת בשבילך".

 

 

ג'אמפ

(צילום: יוסי חטב)

 

 

 

הבעלים של קבוצת ריטייל, אבי מלכה, רכש באוקטובר האחרון את הרשת מקבוצת המשביר לצרכן. במסיבת עיתונאים בנושא הבוקר, אמר מלכה כי "הרכישה הגדילה את מספר נקודות המכירה של הרשת מ-100 ל-150. העברנו את המפעל לאזור התעשיה בברקן, ואיחדנו את הלוגיסטיקה של שאר הרשתות שבקבוצה, ML ומאמ'ס.

 

במועדון הלקוחות של JUMP רשומות כיום 140 לקוחות, המקבלות מעת לעת דיוור אישי באמצעות דואר, SMS, דואר רשת ועוד.

 

בהתייחסו לתחרות מול הרשתות הזרות החדשות H&M וגאפ, התחמק מלכה מסוגיית המחיר האטרקטיבי שמציעות המתחרות. "אנחנו נתחרה בשירות, באיכות, במוצר המתאים ובצבעוניות, ולא במחיר. H&M נותנת מענה לסוג של צרכן, חובב טרנדים. אני לא יודע כמה ישתמשו בבגדים האלה ואיך הם ייראו אחרי כביסה אחת. בדי הפוליאסטר שנמכרים שם מתאימים לאקלים באירופה ולא לישראל".

 

ג'אמפ

אבי מלכה (יוסי חטב)

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר