כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המשביר לצרכן מחדשת השפה התקשורתית ופונה לתחומים נוספים

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
07.03.2010
/ 15:10

 

רשת בתי הכל-בו המשביר לצרכן תבצע ב-2010 כמה מהלכים שיווקיים משמעותיים, כחלק משפה תקשורתית חדשה שמושקת החל מהיום (ראשון).

 

עם המהלכים הללו נמנים שינוי ניכר בנראות הסניפים בישראל, חלוקת המחלקות לפי צבעים ייחודיים, באנרים בצבעים הרלוונטיים, כניסה לתחומים נוספים (פרטים בהמשך) ושכירת שירותיה של משפחת איצקוביץ' מהסדרה רמזור (קשת, ערוץ 2), בכיכובם של ליאור חלפון, יעל שרוני והילדה יובל.

 

בנוסף, ייערכו בשנה הקרובה כמה קמפיינים, בטלוויזיה, ברדיו, בשלטי חוצות ובעיתונות, לצד הפקת קטלוגים וקמפיינים ממוקדים לחברי מועדון הלקוחות קלאב 365.

 

בימים הללו נכנסה המשביר למכירת מוצרים מתחומים נוספים, וכחלק מכך תורחב מחלקת כלי הבית על-ידי מוצרי תאורה, מוצרי אמבט ואחסון, ריהוט קל, שידות איפור, פחי אשפה לבית ולמטבח ועוד. בנוסף, יונפקו שקיות וניירות אריזה חדשים, בהתאם לשפה הגרפית החדשה.

 

 

המשביר שפה תקשורתית חדשה

משפחת איצקוביץ, קופצת לביקור במשביר (יח"צ)

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר