כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קמפיין בקונספט "שטיח אדום" ושיווק גרילה לקראת יריד ה-T MARKET

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
07.03.2010
/ 14:15

 

יריד הטי-מרקט, שהחל לפני חמש שנים בקטן ובתל-אביב בלבד והפך לתמנון אופנה מסורתי פעמיים בשנה בכל הארץ, מגייס הפעם מוסיקאים ושחקנים לקמפיין חדש לקראת הירידים הבאים בתקופת פסח.

 

הקמפיין יעלה בתקציב של כ-350 אלף שקל, בקונספט של "השטיח האדום" בדומה לטקס האוסקר. נוסף על השימוש בפרזנטורים, יכלול הקמפיין שיווק גרילה, אינטרנט, פרסום ושילוט חוצות.

 

צילומי הקמפיין נערכו במועדון ברזילי, שנחשב ל"בית" של היריד מיום הקמתו ועד היום.

 

בין ה"דוגמנים" שצולמו: אפרת גוש, רונה קינן, מיכאל מושונוב, קורין קיציס, אמילי קרפל, גילי סער ולהקת החדשות.

ירון דנוך, מפיק הטי מרקט, מסר: "יריד הטי מרקט משלב אופנה, אמנות, עיצוב ומוזיקה, ואנו מאמינים כי קונספט 'השטיח האדום' מעביר זאת בצורה הטובה ביותר, כאירוע שמציג מדי חצי שנה מעצבים צעירים ופורצי דרך".

היריד הקרוב ייפתח ב-3 באפריל ב"ברזילי", ויימשך שלושה ימים. לאחר מכן ייצא למוקדים נוספים, בהם חיפה, רחובות, הרצלייה, ירושלים, חולון, "אם הדרך" וכפר סבא.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר