כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אייפון לכל דיילת: מגרדים אדי קור ממקרר הבירה של היינקן

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
03.03.2010
/ 15:19

 

חברת ZEZE קד"מ וקריאייטיב מבצעת בשבועות אלה קידום מכירות ודיילות לבירה הקרה במיוחד היינקן אקסטרה קולד, באמצעות אפליקציה מיוחדת ומכשירי אייפון הצמודים לכל דיילת.

 

כפי שניתן לראות בצילום, בכל מכשיר אייפון שמחזיקות הדיילות מופיעה אפליקציה שנראית כזכוכית מקרר של הבירה המדוברת, כשעליה אדי קור.

 

על הבליינים במקומות הבילוי, לשפשף את אדי הקור ולחשוף רצף זהה של כוסות היינקן או של לוגו אקסטרה קולד, בדומה לכרטיסי גירוד. על כל הצלחה כזאת, מקבל המשתתף שי "חורפי" ממותג.

 

ההשתתפות ניתנת ללקוחות שהזמינו את המשקה על הבר.

 

היינקן אקסטרה קולד הושקה במארס 2009 בישראל, וייחודה בברזי המזיגה שלה ששומרים על טמפרטורה בת אפס מעלות, ומכוסים בחלקם בגבישי קרח כדי לשמור על טמפרטורת המינימום האפשרית לשתיית הבירה. ביולי 2009 ביצעה ד'פלוס הפקות פעילות קידום מכירות אחרת למשקה, במועדון הקולוסאום.

 

 

 

 

היינקן קד"מ

 

היינקן קד"מ

תגובות
אין תגובות למאמר