כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מועדון הגברים הווירטואלי של AXE הושק במסיבה סגורה ב"פינגווין"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
01.03.2010
/ 14:55

בהמשך להשקת מועדון הגברים של מותג הטיפוח AXE בפייסבוק, נערך השבוע האירוע ה"רשמי" לפעילות השיווק הדיגיטלית במועדון הפינגווין שברחוב יהודה הלוי תל-אביב.

 

לאירוע שווה אפיל סקסי, כיאה ללוקיישן שנבחר, והוזמנו אליו כ-100 צעירים בלבד, כולם בנים.

 

חברת הפרסום לצעירים TEENK, שחתומה על הקמפיין הנוכחי כולו עבור המשווקת יוניליוור, עצבה את "חדרי ההסנפה" הקיימים ממילא במועדון, ברוח המועדון הווירטואלי של המותג בפייסבוק.

 

כך שבחדר אחד נתקלו הבליינים בג'יזל, בחורה "שווה" שכתבה בלוג והייתה שרועה על מיטה עם לפטופ בתנוחה שלא משתמעת לשני פנים. בחדר אחר קיבלו הנוכחים הדרכה ועצות להתנהלות עם בחורות (בדומה לתוכן הקיים בפייסבוק).

 

לשיא הערב גייסו בחברה את חפר "גיסנו", הלא הוא נירו לוי ("רמזור"), שחילק לצעירים טיפים מניסיונו, על בסיס תדמית המאצ'ו השובב שדבקה בו עם הזמן.

 

 

מסיבת אקס

 

מסיבת אקס

 

מסיבת AXE

(צילומים: שוקה כהן, יח"צ)

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר