כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

האמא של הגבינות הצהובות יצאה מהמקרר לקניון

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
01.03.2010
/ 9:30

 

הקמפיין לגבינות עמק (תנובה) שמתנהל כעת בהפסקות הפרסומות בטלוויזיה, מגובה במקביל בקידום מכירות שמבצעת סופר פוש למותג.

 

הפעילות פונה להורים ולילדים, כאשר בשבועות האחרונים הוקמו בקניונים נבחרים בכל הארץ מתחמים מעוצבים ממותגי תנובה, בהם קיבלו המבקרים מצרכים להכנת כריך "עמק".

 

בזמן שההורים פינקו את הכרס ועיצבו חתיכות גבינה באמצעות שבלונות מפלסטיק, הילדים במתחם המקביל היו עסוקים במשחקי יצירה כמו אלו הנראים כאן בתמונות.

 

תנובה קד"מ

 תשבץ קשה הביאו לי אלה

 

תנובה קד"מ

 

תנובה קד"מ

 

 

 

הפקה וצילומים: סופר פוש

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר