כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אפקט רוזנבלום: איך מפתים גבר להרים מכסה מנוע של רנו?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
01.03.2010
/ 9:15

 

המרכז הישראלי לסיור הפיק עבור קרסו מוטורס, יבואנית רנו, פעילות שיווק חוויתי במסגרת כנס ארגון מנהלי התחבורה שנערך החודש במלון מג'יק פאלאס שבאילת.

 

הפעילות בוצעה כחלק מהחסות הראשית שהעניקה רנו לאירוע, בו השתתפו כ-150 מנהלי תחבורה וחברי הארגון.

 

יקי שקרל, שהיה אחראי על יצירת הקונספט והפקתו בפועל, תיאר את תהליך העבודה: "לא הסתפקנו במיתוג ובהצגת כלי הרכב, אלא פיתחנו קונספט שמטרתו להעמיק את היכרות מנהלי התחבורה עם דגמי רנו הרלוונטיים לציי רכב", ציין.

 

"הכוונה הייתה שהמשתתפים ייכנסו לכלי הרכב", ממשיך שקרל, "ירימו מכסה מנוע ותא מטען, ויעברו על הקטלוגים והמפרטים".

 

על מנת שזה יקרה, בנו בחברת ההפקה תחרות ידע בנושא רכבי רנו, נושאת פרסים ובלי עזרה מצידו של עידו רוזנבלום, הפרזנטור של המותג.

 

במהלך התחרות, מצאו המשתתפות במקומות "בלתי צפויים", ארבעה שאלוני ידע על דגמי הרכב. לאחר מכן התבקשו לאתר את הרכב הספציפי ברחבי המלון בו נערך הכנס, להשיב על השאלות ולשלשל את השאלון לתיבה מיוחדת שנפתחה ונסגרה בלוחות זמנים שונים.

 

בסיום הכנס הוענקו סופשבוע זוגי בפריז, טלוויזיה LCD 42 אינטש ומכשיר GPS לרכב, על-ידי סמנכ"ל השיווק והמכירות בקרסו, אילן טל.

 

רנו קד"מ

 

רנו קד"מ

(צילומים: הפקה)

 

 

 

 

הפקה: המרכז הישראלי לסיור DNApro

קונספט והפקה: יקי שקרל

מנהל הפקה: שמעון טובי

אופרציה: אורלי בכר

גרפיקה: גליקמן – נטלר – סמסונוב

דפוס: דפוס איטם

שילוט: כנען שלטים

אטרקציה: חוות האנטילופות

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר