כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

וידאו: בטברנה של "מקסימום תל-אביב"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
28.02.2010
/ 11:44

צפו בתיעוד וידאו של פעילות שיווק חוויתי שנעשתה בנמל תל-אביב, עבור לאומי קארד וכרטיס ההטבות והאשראי מקסימום תל-אביב.

 

במתחם הוקמה טברנה ברוח פסטיבל "כחול", ובין השאר הוצב בו קריקטוריסט שאייר את העוברים ושבים. נציגי חברת הקד"מ פרימיום ביצעו פעילות שימור וגיוס לקוחות.

 

האירוע התקיים בשיתוף הרשות לפיתוח כלכלי תל-אביב-יפו.

 

לצפייה הקליקו כאן

 

 

זו אינה פעילות השטח הראשונה למותג. ביוני 2009 הקימה החברה צלמניה ברוח תל-אביב של "פעם", בקד"מ שהשתלב עם אירועי ה-100 לתל-אביב באותם ימים.

 

כחלק מההצדעה לתל אביב הקטנה של שנות ה-30 וה-40, עוצב מתחם הקד"מ של "לאומי קארד" כרחוב תל אביבי ענק של פעם.

בצלמנייה הענקית צולמו לקוחות מקסימום תל אביב, לבושים בבגדים אותנטיים מהתקופה.

 

 

 

 

 

 

הפקה: פרימיום

 

 

 

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר