כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

טמבור אילת

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
25.02.2010
/ 13:16

קמפיין הצבע של טמבור לקראת פסח יצא הרחק מגבולות הקד"מ בקניונים וירד לאילת, באופן שבלתי ניתן להתעלם ממנו – חזותית לפחות.

 

אבני השפה שלאורך רחוב המלונות המרכזי בעיר החטאים הדרומית, נצבעו בוקר בהיר אחד במגוון צבעים ססגונים, ביוזמת חגי רמתי מחברת ההפקה דובדבן ובשיתוף משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.

 

הרעיון הוא לנצל את תקופת החגים שבה נוהרים התיירים והישראלים לאילת, ולהסב את תשומת לבם ל"מה שצבע יכול לעשות", כלשון סלוגן הקמפיין.

 

למותר לציין, כי בכל שפת מדרכה צבועה הפכה החנייה לחופשית, גם אם קודם לכן הייתה צבועה באדום לבן. בסך הכל כוסו יותר מ-100 מטר של אבני שפה בשישה צבעים שונים, ולאורך רחוב המלונות הוצבו שלטי "חנייה חינם" המקשרים את המהלך לטמבור.

 

עלותו של ביצוע המהלך מוערכת ב-100 אלף שקל, המממנים את ההשקעה בצביעה ובשילוט, ותשלום לעירייה בגין עלויות החנייה המשוערות, ש"יילכו לאיבוד" בשל כך.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר