כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הברמנים בת"א ובי-ם מציגים: שוופס על גבי גלויות בלבד

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
25.02.2010
/ 12:21

 

כ-100 ברמנים מעשרות ברים בתל-אביב ובירושלים גויסו בחודש החולף לטובת קמפיין "אלכוהולי" חדש של חברת יפאורה תבורי, לרגל השקת משקה "מיקסר" חדש לקוקטיילים, מסדרת שוופס.

 

במקביל להשקעה הארצית של המשקה, נערך מסע תיעוד של הברמנים ותהליך הכנת המשקה "בזמן אמת", כאשר התוצאה הודפסה על גלויות פרסומיות המחולקות במקומות בילוי לצעירים.

 

מטרת הקמפיין המוצהרת היא חיזוק המותג בסצנת חיי הלילה, על-ידי צילום וראיון "אנשי האלכוהול" במהלך עבודתם.

 

ברשימת הברים שלקחו חלק בפרויקט נמצאים פאב הברווז, יהושוע, הארבעה, אליס, מורטי והלן, פרנדס בן-יהודה, סילון קינג-ג'ורג, הרצל בר קפה, ברשבסקי, FRAME , גילדה, לימה לימה, בית השואבה, ועד הבית, ג'ון דו, צינה, פרלה, ויצ'נזה, לובי 99, מינוס 1, הקיבוץ בעיר, פרנדס אנדרגראונד, אלכוהום, לייקה, סילון אבן גבירול, בקי, לניס, מולדת, רידינג 3, המינגווי, וייס, גינה 71, אושו ירושלים, שקוף ירושלים, ז'בוטינסקי ירושלים, אוויטה, אינגה בר, בריו 66, bell wood bar , הבועה, אשמורת, קאמורה, D-Bar , ליהמן ברדרס והפלורה בר ברחובות.

 

שלי רוקח, מנכ"ל הגלויה של שלי הסבירה את הנרטיב שמאחורי הבחירה בברמנים דווקא: "הם צעירים, יפים, נמצאים באירועים הכי נחשבים, עובדים בברים המובילים והפכו למובילי דעת קהל. מעורבותם בתהליך יצירת הקמפיין והנכונות של בעלי הברים לשיתוף הפעולה החל משלב הרכבת הקוקטיילים, החשיפה לאור המצלמות ושיתופו של הקהל עם חוויות אישיות שלהם  -יצרה אצלם נאמנות למותג.

 

קמפיין הגלויות יעלה במהלך מארס הקרוב, ויכלול 50 גלויות שונות שיחולקו ביותר מ-400 מקומות בילוי ברחבי הארץ. תקציבו: 400 אלף שקל.

 

קמפיין שוופס

 

קמפיין שוופס

 

קמפיין שוופס

 

 

 

 

קונספט וקריאייטיב: שלי רוקח

הפקה: לילך רוקח

תקציבאית: דיקלה באשי

צלם: גל חרמוני

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר