כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

לא רק בסלולר: יבואניות הרכב מתחילים להבין את כוחה של המוסיקה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
23.02.2010
/ 9:33

סיאט, מאחורייך: מותג רכבי היוקרה אינפיניטי ממשיך לקשור עצמו לתחומי התרבות והפנאי, הפעם באמצעות חסות לסדרת מופעים ואירועי מוסיקה במועדון הזאפה.

 

האירועים יתקיימו במהלך מארס הקרוב, במועדונים שברמת החי"ל ובהרצליה, תחת הסלוגן "אינפיניטי מיוזיק איוונט'ס".

 

בין המופעים המתוכננים: נגן הבס ואמן הג'אז אבישי כהן, יוני רכטר ודניס רייס הברזילאית ואמנית הג'אז הבינלאומית פטרישיה בארבר קוורטט.

 

מותג הרכב אינפיניטי, הפונה לבעלי אמצעים ומבוססים, מנסה מאז כניסתו לישראל לבדל עצמו בפעילויותיו השיווקיות. זה החל עם פתיחת אולם התצוגה בלב שכונת המגורים שבשדרות רוטשילד תל-אביב, והמשיך באירועי תיאטרון, ספורט, אופנה ואמנות בשנה החולפת ובמתן חסויות להפקות ומיזמים המזוהים עם מה שמכונה "ערכי המותג".

 

פועל יוצא מכך הוא מתן החסות למופעים הללו, שמבטא את הקישור התדמיתי לתרבות גבוהה ואיכותית בעיני קהל היעד של המותג.

 

 

 

גם סיאט בצלילים

רק החודש, להבדיל, קיימה יבואנית רכב נוספת, צ'מפיון מוטורוס, פתיחה מתוקשרת למועדון לקוחות של סיאט המזוהה היטב עם מוסיקה, אך פונה בעיקר לצעירים ובעלי עניין בשואו אוף. יריית הפתיחה התקיימה בגני התערוכה, במופע של אינפקטד מאשרום עם החברים של נטשה והזמר מתיסיהו.

 

אבי קנת מנכ"ל אינפיניטי: "שני העולמות הללו מעבירים מסרים של השראה, עוצמה ומודרניות. שניהם פונים אל עולם הרגש והחוויה וזו מהות החיבור. הבחירה לקחת חלק במיזמים מתחום התרבות והמוסיקה הינה בחירה לא שגרתית לעולם הרכב וממשיכה למצב אותנו כמותג שבוחר ללכת בדרך יוצאת דופן ומפתיעה".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר