כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מועדון המעריצים החדש של AXE יסייע לגברים "בכל הנוגע לבחורות"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
22.02.2010
/ 11:46

מותג הטיפוח לגברים אקס (AXE) מצטרף לקדחת הפייסבוק ומשיק מועדון חברים אינטראקטיבי לגברים בלבד בשם"אקס מן קלאב".

 

המועדון אמור להפוך לאמצעי המרכזי לקישור המותג עם הצרכנים, ולהוות המשך ישיר לכל הפעילויות – בשטח ובפרסום – שבוצעו בשנים האחרונות.

 

בדומה לכל מועדון לקוחות, יעניק זה של אקס הטבות ותכנים שוטפים בכל הנוגע "לעזור לגברים במשחק החיזור", בהתאם לקונספט ולמסרים השיווקיים שמלווים אותו עד היום.

 

לפיכך, יוקצו בעמוד המועדון בפייסבוק כמה ערוצים, שיציעו טיפים, מידע "בכל הנוגע לבחורות", תמונות, סקרים משחקים ועוד.

 

ביוניליוור ישראל, משווקת המותג, מקווים לכ-50 אלף חברים עם תום שנת הפעילות הראשונה של מועדון הלקוחות בפייסבוק. הפעילות תבוצע בשיתוף חברת TEENK, המתמחה בפרסום ושיווק לבני נוער.

 

ישי מנדיל, מנהל שירותי שיווק ביוניליוור ישראל: "תחום הרשתות החברתיות שצמח בשנים האחרונות הופך לחלק בלתי נפרד ולעיתים אף מרכזי במהלכים שיווקים. השימוש במדיה צריך להיות מותאם כמובן לקהל היעד. אני צופה שנראה יותר ויותר מהלכים שיווקים ותקשורתיים אשר יהיו סובבים סביב קהילה מגוונת ברשת. הפעילות תושלם בתקשורת שיווקית סטנדרטית יותר".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר