כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מבית קפה לעוגות יוקרה: "קפולסקי" במיתוג מחדש

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
22.02.2010
/ 9:44

זקני המדור שגדלו באייטיז ודאי זוכרים את קפולסקי, חלוץ בתי הקפה והעוגות המפתות שבוויטרינה, הרבה לפני ארומה, קפה קפה או קפה ג'ו.

 

כעת, יותר מעשור לאחר שנעלם מעין הציבור, יוצאת ויטה פרי גליל, הבעלים של מפעל העוגות קפולסקי, במיתוג מחדש של העוגות בהשקעה מוערכת של כמה מיליוני שקלים.

 

המיתוג יתבסס על הערכים המסורתיים של המותג, הקשורים באיכות וביוקרה.

 

המהלך התאפשר לאחר הפקת ההתקשרות של ויטה פרי גליל עם חברת הקצפות האמריקנית ריץ', לפני כמה חודשים, ויצירת הסכם עבודה חדש עם חברה אמריקנית מתחרה – פלייבולייט. עד היום, מותגו מרבית העוגות תחת השם ריץ', ומעתה – מהות המיתוג למעשה – יהפכו כולן לעוגות קפולסקי.

 

מניע נוסף למהלך הוא רכישתו של מפעל ויטה פרי גליל וחברת קפולסקי שיווק וקמעונות, על-ידי רשת חצי חינם בבעלות משפחת קופרלי וזכי שלום. המיתוג החדש אמור, לכוונת מנהלי החברה, להגדיל את מכירות העוגות המצוננות של החברה תחת המותג החדש, בכ-35 אחוזים.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר