כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תושבי גבעתיים נגד סטוצים ופנטזיות

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
21.02.2010
/ 13:22

אתר ההיכרויות והסטוצים פרי-לאב (FREE LOVE) נתקל בשבוע שעבר בבקשה לא צפויה. עיריית גבעתיים שגרה דרישה חד משמעית, להסיר לאלתר את שלטי החוצות לקמפיין חדש לאתר, בשל תלונות שקיבלה על המסרים הבוטים לכאורה המככבים בהם.

 

העירייה פנתה לחברת שלטי החוצות טקסימדיה, המבצעת את הפרסום עבור האתר, כך פרסם בסוף השבוע אתר אייס (ICE).

 

האתר המדובר נמצא בבעלות קבוצת שלו, שהעלתה בחודש האחרון 15 שלטים בגבעתיים, עליהם הופיעו סיסמאות כמו "נמאס לך מאשתך/מבעלך?", "יש לי עוד דייט אחר-כך" ו"איכפת לך להזדרז?".

 

אלה עוררו את מורת רוחם של כמה עשרות תושבים, שפנו למוקד העירוני ולמחלקות העירייה.

 

בתגובה מסרה העירייה ל-ICE, כי "בשל הפגיעה ברגשות הציבור ובהתאם לחוזה מול חברת טקסימדיה, התבקשה החברה להסיר את השלטים הפוגעניים וכך נעשה". תגובת שתי החברות האחרות לא הושגה.

 

זו אינה הפעם הראשונה שאתר ההיכרויות "החופשיות" פרי-לאב יוצא בקמפיין "אקסטרימי" לכאורה. בדצמבר 2007 הכריז האתר על 5,000 דולר שיוענקו לכל מי שיקעקע על גופו את כתובת האינטרנט של האתר – FREELOVE.CO.IL. ההצעה נשלחה למאות אלפים פוטנציאליים בדואר האלקטרוני, ונענו אליה כמה עשרות.

 

 

 

תגובות
התקבלו 2 תגובות
1.  מה שונה קמפיין freelove ???!!!!
2.  זה הטמטום של התושבים