כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מגזין לייף סטייל חדש של "הולמס פלייס" יופץ ב-300 אלף בתי אב

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
15.02.2010
/ 13:19

רשת מועדוני הכושר הולמס פלייס תשיק השבוע לראשונה מגזין לייף סטייל ייעודי למנוייה, שיחולק מדלת לדלת ברחבי הארץ.

 

ההוצאה לאור של המגזין מהווה צעד שיווקי שונה, במסגרת מהלך אסטרטגי חדש של הרשת. כ-300 אלף בתי אב יקבלו את המגזין, בהשקעה מדווחת של יותר ממיליון שקל.

 

בעולם זה לא חדש. המגזין שיחולק הוא דה פלייס, ולטענת הרשת קוראים אותו כ-60 אחוזים ממתאמני הולמס פלייס בעולם.

 

תכניו מציעים כתבות בנושאי בריאות, תזונה, פעילות גופנית ועצות אחרות, ומשווקים את הרשת "דרך השכל", הקריאה ויישום אורחות החיים המומלצים בו.

 

ניב הראל, סמנכ"ל השיווק של הרשת: "יצאנו במהלך אסטרטגי חדשני מתוך מטרה לשלב בין מגוון הפעילויות והשירותים הרחב שיש למועדוני הולמס פלייס להציע, לבין המסרים השונים שאנו מבקשים להעביר לקהל הרחב. פיתחנו מדיה עצמאית, מקומית אשר מהווה מענה ליעד השיווקי, וממצב אותנו כמדורת השבט המקומית לאנשים המעוניינים לשפר את איכות חייהם"

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר