כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

בשמים בקנה: מדוע פוזרו רובי מים צבעוניים ברחובות תל-אביב?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
14.02.2010
/ 11:37

 

מחלקת הקד"מ בחברת הגלויה של שלי ביצעה בשבועיים החולפים פעילות "רטובה" ברוח מיליטריסטית, לצורך השקתו של בושם דווקא, מבית המותג REPLAY.

 

יותר מ-100 אלף רובי מים צבעוניים, מלאים במים מינרליים מתוצרת חוץ ("כדי לשמור על מאגרי המים בישראל", אומרים בחברה ספק בהומור ספק ברצינות), נתלו על גדרות, עמודים ועצים באתרים מרכזיים בערים הגדולות.

 

אל הרובים הוצמדו דוגמיות בשום וגלויות ברקוד, המאפשרות לקהל להשתתף בהגרלת פרסים.

 

הפעילות, נמסר מהחברה, מיועדת להדגיש את החדשנות הטכנולוגית של הבושם, לפיה כאשר מוסיפים טיפת מים על העור, מתחדש ניחוח הבושם שהתאדה.

 

כצעד משלים, נפתח תא טלמסר אליו ניתן לשלוח הודעת טקסט, ולקבל תזכורת יומית לחידושו של הניחוח.

 

קידום המכירות הינו חלק מקמפיין השקה ארצי, שתקציבו מוערך בחצי מיליון שקל.

  

קד"מ ריפליי

 

קד"מ ריפליי

 

 

 

 

הפקה וצילומי סטילס: הגלויה של שלי

קריאייטיב: שלי רוקח

הפקה בפועל: לילך רוקח

תקציבאית: דיקלה באשי 

 

 

תגובות
התקבלו 2 תגובות
1.  איפה הקריאטיב פה?
2.  זה יפה צבעוני ואהבתי לקטוף אחד מהעץ ברוטשילד