כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

הפנים החדשות של רהיטי גבעת ברנר

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
09.02.2010
/ 12:39

רהיטי גבעת ברנר החלה במהלך נרחב של מיתוג מחדש, בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל בקירוב.

 

המהלך כולל לוגו חדש, שפה גראפית, מיתוג של סניפי הרשת ונקודות השיווק, השקת אתר אינטרנט חדש והחדרת המותג באמצעות קמפיין פרסומי (משרד ג. קיד אנד יאנג).

 

הלוגו החדש משלב את הצבעים ירוק, צהוב ואדום, ומשתמש בשפה גראפית נקייה.

 

מיקי בן פורת מנהל השיווק והפרסום בחברה: "מהלך המיתוג מחדש הנושא את הסלוגן: 'רהיטי גבעת ברנר – בית ישראלי אמיתי' מייצג ומביא לכדי תמצית את ערכי החברה מיום הקמתה, כמותג כחול-לבן  מוביל, המתגאה בערכים קיבוציים. השימוש בחומרי גלם איכותיים, גימורים ללא פשרות ועיצוב עדכני, לצד היות החברה יצרנית ישראלית, הם שמבדלים את רהיטי גבעת ברנר ומחזקים את העובדה שאצלנו 'בית ישראלי אמיתי' הוא לא רק סלוגן".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר