כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

כיצד הופכים מותגים לפופולאריים בעזרת האינטרנט?

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
07.02.2010
/ 13:03

איגוד השיווק הישראלי יפתח השבוע (9/2) קורס שכותרתו "שיווק דיגיטלי פורץ דרך", הדן בהפיכת מותגים למדוברים בעזרת האינטרנט.

 

מרכז הקורס הוא אלון מוליאן, מנכ"ל משותף בחברת טוויסטד (TWISTED) ומחבר הספר "אקסטרMדיום – עקרונות השיווק באינטרנט".

 

בין המרצים בקורס: ליאור צורף (מייקרוסופט), דן חן (תפוז), שחר בר דוד (מקושרים), ערן גפן (y&r אינטראקטיב), יעל ברום (טוויסטד), אורן אריאלי (נוקיה) ואחרים.

 

הקורס יימשך חמישה מפגשים בשעות הערב, ומחיר ההשתתפות בו 1,500 שקלים. לחברי האיגוד תינתן הנחה.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר