כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

דורי בן-ישראל ("מזבלה") נבחר לשופט בפסטיבל ניו-יורק

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
03.02.2010
/ 10:46

דורי בן-ישראל, מבעלי סוכנות הגרילה מזבלה, נבחר כשופט בקטגוריית הפרינט של של תחרות הפרסום בפסטיבל ניו יורק. התחרות תתקיים בסוף יוני בפעם ה-52.
 
בן-ישראל (30), קופירייטר בוגר הבצפר של איגוד חברות הפרסום, יהיה השופט הישראלי היחיד בתחרות.

 

"זה מרגש", ציין בשתי מילים והוסיף, "קידום ענף הפרסום הישראלי בחו"ל היה מאז ומתמיד חלק מהאידיאולוגיה שהובילה את המזבלה, שיצרה גם במה עולמית לקידום הענף באתר CannesZions.com".
 
מזבלה הוקמה ע"י בן-ישראל וגיא דיין ב-2007, וזכתה בשנה שעברה בתחרויות פרסום שונות בעולם. ב-’Cannes Young Lions’ זכתה הסוכנות במקום הראשון עבור המדחום האינטראקטיבי, ולאחרונה זכתה במקום השני בקטגוריית "יצירתיות פורצת דרך" בתחרות Mobius האמריקאית עבור הקמפיין לבושם של כריסטינה אגילרה.

תגובות
אין תגובות למאמר