כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מועדון האפרטמנט חוגג שנתיים, הבליינים יתחרו על קטנוע MIO חדש

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
26.01.2010
/ 10:49

הלאונג'-בר התל-אביבי אפרטמנט יחל השבוע בפעילות שיווקית עם בלייני הלאונג'-בר התל-אביבי אפרטמנט, בשיתוף חברת מטרו יבואנית קטנועי סאן יאנג בישראל.

 

הבליינים יוזמנו להעלות לפייסבוק את תמונותיהם בדף המועדון, בהן יפגינו את אהבתם למקום בכל דרך יצירתית. התמונה שתזכה למרב הצבעות ה"לייק" (LIKE, שפירושו אהדת הגולשים, י"ח), תזכה את המצולם בה בקטנוע MIO 100 חדש.

 

ההכרזה על הזוכה תתבצע במסגרת חגיגות שנתיים למועדון, שייערכו באחד מימי רביעי הקרובים.

 

הפעילות הנ"ל מעידה עדות נוספת, לכך שהשימוש בפייסבוק כפלטפורמה שיווקית עולה על גדותיו בשנה האחרונה, כמעין תחליף זול ונגיש (אך לא תמיד קריאטיבי דיו) למיני סייט.

 

 

אמיר צבירקל, מבעלי האפרטמנט: "כיוון שקהל לקוחותינו בימי רביעי מורכב ברובו מקהל צעיר המחלק את זמנו בין לימודים, עבודה וכמובן בילויים, החלטנו להירתם למענו וביחד עם חברת מטרו לעזור לו להתנייד בקלות".

 

ניצן ניר, מנהל השיווק במטרו: "המיו הוא אייקון תל אביבי, לכן החיבור בינו לבין האפרטמנט והקהל של האפרטמנט הוא מתבקש, שמחנו מאוד על הפניה של החברים מהאפרטמנט ועל שיתוף הפעולה ובהחלט ייתכן שזו התחלה של מסורת תל אביבית חדשה".

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר