כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

אפקט הדומינו בהנהלת "מי עדן": גם סמנכ"ל השיווק הודיעה על עזיבתה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
26.01.2010
/ 9:58

סמנכ"ל השיווק של מי עדן, אורית גזית, מסיימת את תפקידה בחברה בתום חמש שנים.

 

פרישתה של גזית באה כחודשיים לאחר הודעתו של מנכ"ל החברה, ליאור בן-ארצי, על פרישתו מהתפקיד לאחר חמש שנים וחצי, בסמוך למינויה של גזית עצמה. את בן-ארצי החליף אייל כרמי, שכעת יצטרך לאתר לגזית מחליפה.

 

גזית (41), בעלת תואר שני בתחום השיווק ומנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, הצטרפה לחברה בפברואר 2005 לאחר ששימשה כסמנכ"ל השיווק של רשת בלוקבסטר.
 
במסגרת תפקידה גיבשה גזית והובילה את האסטרטגיה השיווקית של מי עדן, שכללה בין היתר את מהפכת המחירים בשרות הישיר של החברה, והייתה אחראית על קמפיין "70 אחוזים מגופך הם מים" זוכה פרס הגרנד קקטוס מבית באומן בר ריבנאי.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר