כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

סופרגז עוברת מתיחת פנים: לוגו וסיסמה חדשים, שירות משודרג

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
21.01.2010
/ 8:09

חברת סופרגז החלה במיתוג מקיף מחדש, בהשקעה כוללת של כ-100 אלף שקל.

 

את המיתוג מבצע משרד הפרסום בריקמן, והוא מתמקד בערכים של אמינות ושירות. במסגרת המהלך רוענן הלוגו, ונוסף משפט המיצוב "סופר שירות. סופר אמינות". בנוסף גובשה שפה תקשורתית חדשה, ששמה דגש על שימוש הגז לתועלת האדם וחיבור לצרכן שמשתמש בו.

 

ספוט נוסף הושם על ממשקי המפגש עם הלקוחות, כאשר החשבוניות והמעטפות עוצבו מחדש, והן צבעוניות, בהירות וידידותיות ללקוח.

 

יתר על כן, לקוחות החברה יקבלו מעתה תזכורת לכך שמיכל הגז שלהם הוחלף, וזאת על-ידי תלי מיכל מעוצבים, שעליהם הכיתוב "רצינו שתדע שהיינו פה. רצינו לעדכן אותך שסיפקנו מיכל חדש לבקשתך".

 

לגיבוי והשקת המהלך מותג גם בנין הנהלת גרנית הכרמל, חברת האם של סופרגז, הממוקם על כביש החוף באזור התעשייה של נתניה, בשני שלטי ענק בגודל כולל של 60*12 מטר הנושאים את הלוגו והסלוגן המעודכנים.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר