כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חושבת שאת מכוערת? המהפך, גרסת "וישי"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
20.01.2010
/ 12:45

קמפיין אינטראקטיב ייחודי עלה השבוע לאוויר, עבור מותג הדרמו קוסמטיקה וישי (VICHY).

 

הקמפיין מציע לגולשות, להעלות תצלום פורטרט שלהן למיני סייט שעלה לאוויר, ובתוך 48 שעות לקבל את התצלום בחזרה כשהוא משופץ ומרוטש בפוטושופ.

 

במקביל, מוצע לגולשות קופון הנחה בסך 25 שקלים, לרכישת מוצרי הסדרה החדשה.

 

את הקמפיין מבצעת מקאן דיגיטל, והוא "מככב" בשבועיים הקרובים באתרי האינטרנט הגדולים לרגל השקת סדרת הטיפוח "AQUALIA ANTIOX".
 
סיגל אדלר, מנהלת השיווק של וישי בישראל: "הקמפיין נתפר במיוחד לקהל היעד של הסדרה, נשים צעירות בנות 25-35, ותוכנו ממחיש היטב את היתרונות הייחודיים של סדרת המוצרים למניעה ולתיקון הפגמים הנגרמים לעור כבר בגיל מוקדם כתוצאה מחשיפה לרדיקלים חופשיים".

 

 

 

הפקה: מקאן דיגיטל

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר