כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

יש דברים כאלה: קמפיין שיווקי טכנולוגי על קופסאות דגני בוקר

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
19.01.2010
/ 9:54

 

חברת התוכנה דאסו סיסטמס ישראל תקיים ב-18 בפברואר את כנס "PLM Forum 2010", בו יוצגו פתרונות וכלים חדשניים בתחום התכנון בתלת ממד וניהול מחזור חיי מוצר (PLM).

 

הכנס יתקיים במרכז הקונגרסים אווניו (AVENUE) בקריית שדה התעופה, והוא מיועד לכל העוסקים בתכנון תהליכי ייצור בארגון, ביניהם מעצבי מוצר, מנהלי תפעול, מנהלי ייצור, מתכננים, מפתחים, ועוד.

 

חזון החברה, שמובע באמצעות האירוע, הוא לספק פתרונות המאפשרים ליוצרים ולצרכנים לדמות ולחוות בתלת ממד. יישומי ושירותי החברה מאפשרים לעסקים לבצע הגדרה דיגיטאלית והדמיה של מוצרים, בנוסף לתהליכים ולמשאבים הדרושים לייצור, לתחזוקה ולמחזור של המוצרים הללו.

 

במהלך האירוע תציג החברה קמפיין שיווקי טכנולוגי חדש על גבי קופסאות של דגני בוקר. הקמפיין המשתייך לעולם ה"מציאות מועשרת" משלב בין קופסת הדגנים למשחק וירטואלי על גבי מסך המחשב, כאשר הקופסה משמשת כאמצעי השליטה במשחק.

 

עוד יוצגו שתי תוכנות חינמיות בתחום תלת המימד שהושקו לאחרונה. האחת, 3DVIA Mobile, יישום-מגע לאייפון ואייפוד המאפשר לחפש, לשתף ולתפעל פריטי קטלוג מתוך ספרייה תלת ממדית. התוכנה השנייה, TVnima, מאפשרת ליצור תכניות תלת ממדיות, לעצב את הדמויות ולהיות הבמאי.

 

הפקת האירוע תכלול, בין היתר, יצירת דמויות אנימציה תלת ממדיות של מרצי הכנס, במסגרת "פסטיבל" הסרט אווטאר שפשה ברחבי הגלובוס.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר