כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קד"מ לגבינת מולר החדשה: "גם פרוסות הלחם עומדות בתור למריחה"

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
06.01.2010
/ 12:00

אל היוגורט של מותג מולר, מבית חברת טרה, מצטרפת גבינה לבנה חדשה ומחממת עוד יותר את התחרות הקשה ממילא על מדפי המקררים במרכולים.

 

מולר ווייט צ'יז, זה השם, וזו גבינה לבנה בטעם טבעי על בסיס יוגורט במרקם קטיפתי באחוזי שומן משתנים.

 

כמו ביוגורט, גם את הקידום השיווקי של הגבינה מבצעת חברת כפיים, בעיקר במאפיות ובחנויות הלחם, תחת הסלוגן לפיו "גם הפרוסות יעמדו בתור לקבל את הגבינה".

 

במקביל עלה לאחרונה קמפיין פרסומי, שכולל טלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות ואינטרנט, באמצעות יהושע TBWA ובעלות של 3 מיליון שקל.

 

 

 

קידום מכירות: כפיים

פרסום: יהושע TBWA

 

 

 

 

 

תמונות מצ"ב: קד"מ ל"מולר" ברשתות השיווק

 

 

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר