כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ויהי עור: פיליפ בולקיה עיצב מחדש את מותג הקוסמטיקה ד"ר עור

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
06.01.2010
/ 9:30

מותג הדרמו-קוסמטיקה ד"ר עור החל בתהליך מיתוג מחדש.

 

המהלך כולל אריזות ולוגו חדשים, וסלוגן שמכריז על "כל היופי בעור בריא".

 

את תהליך המיתוג ליוו סטודיו ניאוגרופ והמעצב פיליפ בולקיה, שביצע בשנים האחרונות מהלכים דומים לחברות ומותגים פופולאריים בישראל. כל זאת בליווי קמפיין של JWT בהשקעה של 2 מיליון שקל.

 

הקמפיין כולל, בין היתר, גם פעילות בנקודות המכירה.

 

את השיווק, הסחר וההפצה של מוצרי ד"ר עור מבצעת קבוצת ניאופארם.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר