כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מוצר השנה 2010: 2,000 צרכנים בוחרים יותר מ-100 מוצרי צריכה

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
05.01.2010
/ 11:02

תהליך בחירת "מוצר השנה" בעיצומה. כ-2,000 צרכנים בוחרים את מוצר השנה שלהם ל-2010, במסגרת מחקר צרכנים מקיף.

 

על התואר מתמודדים יותר מ-100 מוצרי צריכה של החברות המובילות במשק, בהן תנובה, שטראוס, טרה, מחלבות גד, ריגלי, משק צוריאל, טמפו, זוגלובק, יטבתה, עלית, מטרנה, פרוקטר אנד גמבל, קרליין והנקל סוד.

 

השנה, בולט שיעורם של מותגי הרשתות הפרטיים שמועמדים לפרסים, וביניהם מוצרי מותג פרטי של שופרסל ושל מגה.

 

הזוכים יוכלו לתקשר את זכייתם במשך שנה שלמה, ולהשתמש בלוגו האדום של "מוצר השנה" על המוצר, בטלוויזיה ועל המדף. 
 

 

גם בלבנון ובאיחוד האמירויות

 

התחרות מאורגנת בישראל על-ידי פורום שיווק, זו השנה החמישית. פרסי מוצר השנה מחולקים ב-20 השנה האחרונות ב-29 מדינות ובהן ארה"ב, בריטניה, צרפת, ספרד, פורטוגל, איטליה, בלגיה, ברזיל, מקסיקו. השנה, לראשונה, יוענקו הפרסים גם בקנדה, טורקיה, איחוד האמירויות ולבנון.

 

הפרסים מוענקים למוצרי צריכה המפגינים חדשנות יוצאת דופן, שמקבלים בקטגוריה שלהם את הציון המשוקלל הגבוה ביותר באטרקטיביות ובשביעות רצון משימוש בפועל מצרכני המדינה.

 

בסך הכל, משתתפים בימים אלה יותר מ-200 אלף צרכנים ברחבי העולם במחקרי מוצר השנה, הנערכים על ידי מכון המחקר הבינלאומי TNS.

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר