כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

איש השיווק ל- 2009 יוכרז ב-17 בינואר

מאת: דסק חדשות 'מפיק' /
05.01.2010
/ 10:19

השבוע מגיע לישורת האחרונה בחירת איש השיווק ל-2009 מטעם איגוד השיווק הישראלי.

 

מתוך 12 בעלי התפקידים שזכו בתואר במהלך השנה החולפת, בוחרים חברי האיגוד את הטוב מביניהם. התואר, כמו גם התארים החודשיים, מוענקים לאנשי שיווק שאופיינו בייחודיות ובחדשנות.

 

חברי האיגוד קיבלו את רשימת נבחרי החודש והתבקשו לדרג מתוכה שלושה הראויים ביותר לתואר איש השיווק של השנה. בדרוג הסופי יינתן משקל של 75 אחוז לדירוג שקבעה ועדת השיווק ו-25 אחוזים לדירוג החברים.

 

בחירת חברי האיגוד תבוצע באמצעות הצבעה סלולארית לאחד מ-12 המועמדים באמצעות מערכת הצבעות מסרונים אינטרנטית חדשה ("MR. SMS") מבית חברת עפר לשם

 

תואר איש השיווק של השנה ותעודות הוקרה לאנשי השיווק של החודש יוענקו  בכנס השיווק השנתי שיתקיים ב-17בינואר בתל-אביב (ידיעה נפרדת בהמשך). 

 

12 אנשי השיווק המתמודדים על התואר (וחלקם חתומים על קמפיינים שהיו שנויים במחלוקת ועוררו דיון תקשורתי וציבורי) הם:

 

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק 

ניהל את מהלך המיתוג מחדש של בזק שהתמקד בהרחבת השירותים בבית הלקוח תחת הסיסמא "בזק - הכי טוב בבית". בזק השיגה חדירה מוצלחת בתחום הרשתות הביתיות. החברה סיפקה כ-400 אלף רשתות אלחוטיות - כ- 70 אחוז מסך שוק הרשתות בישראל.

 

לירן דן, סמנכ"ל מדיה אינטראקטיבית בחדשות ערוץ 2 

הוביל את מהלך החדרת חדשות 2 לאינטרנט, תוך שאיפה לבידול באמצעות תכני הווידאו החדשותיים והשידורים החיים.

 

פרופ' אורי שני, מנהל רשות המים 

הוביל פעילות שיווקית לשכנוע הציבור לחיסכון במים ולמיתוג מחדש של "משבר המים", כולל זירת הסברה אינטראקטיבית מתקדמת, תוכן שיווקי ופנייה ממוקדת לילדים ולצעירים. בעקבות פעילות זו חלה ירידה של כ-12 אחוז בצריכת המים לנפש.

 

עמית לבני, ראש אגף השיווק של אל על 

הוביל את המהלך השיווקי המוצלח  של הקמת  IFLY - חנות הבית של אל על באינטרנט. המהלך הביא לגידול אדיר במכירות המקוונות של החברה.

 

 גלי ניר, סמנכ"ל השיווק של מעבדות מטרנה

 הובילה שלושה מהלכים שיווקיים אסטרטגיים: העמקת השליטה והמובילות בקטגוריית תחליפי החלב, פיתוח מודל "נגיעות 360 מעלות" עם קהל היעד ומעבר מחברת תחליפי חלב לחברת מזון. 

 

 דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של  yes 

עמד מאחורי המהלך: "yes stars" שכלל מעבר למיקוד תקשורתי בתחום הסדרות לצד הגדלת היקף חדירת ה-yesMax. כתוצאה ממהלכים אלה נרשמה עלייה של 30 אחוז בצפייה בסדרות, וגידול בשביעות הרצון בקרב בעלי ה-yesMax .

 

הלל פרטוק, דובר עיריית ת"א יפו

האיש שמאחורי מערך השיווק, הפרסום ויחסי הציבור של אירועי שנת המאה לתל אביב, וחבר בועדת ההיגוי שגיבשה את מכלול האירועים, תוכנם ומועד קיומם.

 

חגי גולן, העורך הראשי של "גלובס" 

הוביל מהלך כולל של מיקוד ושיפור המגזינים של העיתון -  מדד המותגים, ליידי גלובס  פירמה ו- G - בשאיפה להפוך את העיתון ממותג חדשות כלכלי למותג תוכן כלכלי. המהלך הוכיח את עצמו ברמת ההכנסות ממוצרי המגזין.

 

רמי לוי, הבעלים של רשת "רמי לוי שיווק השקמה" 

נקט שורה של מבצעים אשר השפיעו עמוקות על שוק רשתות המזון ואילצו את המתחרים להגיב בהוזלות. הרשת  סיימה את המחצית הראשונה של 2009 ברווח נקי של 32.7 מיליון שקל, עלייה של 39 אחוז לעומת המחצית הקודמת.

 

 דני טרגן, מנכ"ל תמי 4

הביא את תמי 4 להיות בר המים הביתי המוביל בתחרות מול חברות המים המינרליים, וביצע מהפכה צרכנית בשוק מי השתיה והרגלי צריכת המים. היקף המכירות  גדל ב-2009 בכ-40 אחוזים לעומת אשתקד.

 

 שרון מומן, סמנכ"ל השיווק של גינדי החזקות

הוביל את שיווק פרויקט הנדל"ן "שרונה",  שהצלחתו התבטאה במכירת 236 דירות בהיקף של 814 מיליון שקל תוך חודש בלבד, תוך הפיכת הפרויקט לאחד המדוברים ביותר בתקשורת הנדל"ן.

 

גל שולמן, מנהל שיווק דטרגנטים, הנקל סוד 

הוביל מהלך שהפך את הג'ל של פרסיל למותג המוביל בשוק הכביסה. גידול מ-5 אחוז נתח שוק ל-63 אחוז, פי 4 מהמתחרים. מכירות הפרסיל ג'ל צמחו ב-132 אחוז.

 

 

 

תגובות
אין תגובות למאמר